SKRIVET: 2009-07-28, kl 20:22:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

samma mående



Kloss trycker mot urinblåsan så jag är kissnödig typ hela tiden.. Det är en sak att gå upp på natten och sen lägga sig igen för att sova, problemet är att jag kan ju inte alltid somna om på en gång. Så i natt låg jag vaken över en timme :(
Försökte få Darlo att hålla om mig men när han sover är han verkligen DÖD så han höll om mig max en minut för att sen vända sig bort.. suck.

Idag har jag mått illa nästan hela dagen. Kul! När jag va på stan var det som att tröttheten slog till *PANG* & jag kände mig helt slut. När jag kom hem la jag mig och vilade men fann ingen ro. Gick upp, men fick huvudvärk. Och så mådde jag sjukt illa, spydde.. vilket jag gör minst en gång/dag.
Postafen, släng er i väggen!

Men jag kunde äta kvällsmat i alla fall & tur var väl det för det var ju sååå god mat, spagetti & köttfärssås :D

Imorgon är det första föräldrautbildningen. Förälder steg 1 kan vi kalla det :P
På torsdag är det bm :)
Härlig vecka, sånna saker får veckan att gå såååå mkt fortare!
Mindre än 7 veckor kvar till bf iaf, härligt härligt.

Nu är jag sjukt trött så jag ska lägga mig och läsa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: