SKRIVET: 2009-07-15, kl 19:01:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

blommor och blader...



Älskling fick blommor & kort av mig idag istället för imorgon då det är hans dag. Tänkte att då ser han dom imorgon när han kommer upp, så känns dagen lite bättre :)
På framsidan av kortet står det: 30 år, häftigt!
Då brukar det bli en massa...

(och så inuti) ..partajande...
...och kalas!
Och en hel del galna upptåg!
Men ta det lite lugnt med tanke på åldern!

Grattis på födelsedagen!

På baksidan skrev jag: Vilken tur att det är några år kvar!

Hihi.

Nyss ätit kvällsmat. Konstigt nog så orkade jag inte så mkt.. var nog inte så hungrig. Köpte jordgubbar idag så det ska jag äta senare. Brukar bli 0,5 L uppdelat på två dagar :D
Skulle gjort en cheesecake idag men är för trött så jag får göra det imorgon. Det hinner jag.


Längtar tills imorgon...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: