SKRIVET: 2009-01-02, kl 23:06:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tröttis

Jag kände mig jättetrött efter danspasset. Hungrig också så jag slängde i mig mat, blev samma som lunch. Men vad gör det när det är det godaste man ätit på länge? :)
Jag tänkte lägga mig på soffan och läsa min bok. Den verkar aldrig bli utläst men ändå läste jag massor igår. Såå bra! Men idag fick jag istället ett ryck och städade ur en garderob där vi har dukar, handdukar och sängkläder. Inte mycket sängkläder dock. Jag rensade och slängde hur mkt som helst. Va fan, karln har ju gammal skit kvar! Sånt folk hade på 70-talet. Mkt gult, grönt (väldigt grönt!), ful blå, blommigt och orange. Så nu har vi massor med plats över i skåpet :)
Karln ska gå ut med kassarna imorgon, jag har inte orkat ikväll =/
Så är det lite stolsdynor och annat som ska till uteförrådet också.

Om någon vill köpa gamla äckliga sängkläder/dukar/handdukar kan ni ju höra av er. Mika: du får ALLT för 2 kameler! Ni andra betalar 1 kr/styck. Alltså INTE per påse utan per handduk el dyl.

Om någon vet var man kan hitta fina stolsdynor kan ni ju höra av er. Jag har kollat i hela stan + nätet, men finns inte rätt storlek :/ Jag ska ha STORA! Så ska dom vara cremefärgade/sand/vita.. och ingen tunn skit, då får man ju fan ont i röven!
Dom vi använder nu är tunna, för små och jag gillar dom inte.. blå/vit-rutiga. Dom som ska ut i förrådet är fina, tjocka, vita men tyvärr för små :/

Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund. Jag ångrar så in i helvete att jag inte gick på föreläsningen i december, varför plågade jag inte mig själv trots att jag hade så jävla ont i magen?!?

Älskar min karljävel över allt annat!
Mika: vi måste leka någon dag! Du minns väl nyårslöftet baby? :-*

Morgondagens planer:
Koka gröt och äta den med världens bästa frukost-polare
Lägga in tvätt och plocka här hemma
Promenad på fm med Darlo
Stå i receptionen 11.30-13.30
Fyspass 15.45-17.00

(ibland önskar jag att jag hade 15 armar + händer, minst)



mika

måste leta på mina kameler först bara. vet inte vart jag lagt dom..

testat lägga upp på blocket annars då?



jag har 6 tjocka cremevita dynor.. eller var det 4? hm.. aja.. vet inte om det är rätt storlek..



puss!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: