SKRIVET: 2009-01-03, kl 10:51:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

rubriklöst

Sitter och pratar med svärmor på msn. Typiskt att svärfars barn kommer dit idag, eller i alla fall 2 av dom. Har ju aldrig träffat dom och det vill jag ju! Får hoppas det blir fler ggr. Det borde det ju bli så klart :)
Var för seg idag för att gå en promenad nu på förmiddagen. Vaknade 9 men gick inte upp förrän ca 45 min senare. Då blev det bara dusch och frukost. Måste nog sminka mig nu så vi hinner slänga lite av det jag rensade ur igår. Sen till friskis! Yeah!

Läste Aftonhoran igår. Stod om en tjej som vann en Talangjakt när hon var 6-7 år. Hoppas bara att föräldrarna ser till att skolan kommer i första hand.
Men nåt som gör mig ännu mer förbannad är "snygghetstävlingar". Sminka barn när dom är 4 år!!! Normalt?!? Sen får vissa barn det slängt i ansiktet att dom är FULA, när dom är små barn. Herregud.. men det är ju USA. Det säger väl allt.

Hörs ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: