SKRIVET: 2009-01-23, kl 15:26:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lovely friday

Idag har jag besiktat Daniels bil. Eller, ja det var jag & Kjell som gjorde det & den gick igenom utan bekymmer :)
Efteråt åt jag, Kjell-Britt och syrran lunch på China. Fan va gött det var! Men det var mkt folk och kö ett tag. Kjell var snäll och hämtade mat åt mig en gång. "Nästa gång får du hämta själv!"
"Så ska jag säga till dig nästa gång du är gravid!" sa jag då :P

Jag & Darling var nyss och kollade på en lägenhet som var jättefin :D
*vill ha*
Enda problemet är ju då köket. Tror vi får sälja vårat STORA köksbord hehe.

Ikväll ska vi äta tacos. Wiiiie.


Ingela

Hm, näe, tror jag skippar knattedieten, mina barn kör den så bra själv så :D



PUBLICERAT: 2009-01-24, 09:56:09 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: