SKRIVET: 2009-01-12, kl 10:12:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Just dance!

Får aldrig nog av Lady Gaga feat. Colby O'Donis - Just dance =)
Jag somnade om så sent imorse, tror klockan var närmare 8 så därför vaknade jag inte förrän när Mami Lainen ringde för ca 25 min. Lagomt seg, så pratade vi i kanske 30 min.. bäst man poppar lite så man är på G!
Ska åka och simma om en stund. Måste duscha och raka mig först bara..
Bejbi jobbar över dag och antagligen blir det läääänge. Men jag känner mig ju ändå ganska van och det är ju bra att dom får jobba över. Imorgon och på onsdag ska dom jobba till 22 ^_^
Men vi får se hur länge det blir idag för han har ju egentligen ett msn-möte ikväll 19.30. *viktigt* :P

Nej nu måste jag fixa iordning mig, stoppa nåt i magen och dricka en energidryck :)
      
                                           



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: