SKRIVET: 2009-01-07, kl 11:11:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

idiot

Vi blev väckta kl 3 i natt. Jävla idiot som ringer då!!! Min första tanke var att Daniel hade försvovit sig och att det var Lars som ringde.. Lars åker med Daniel till och från jobbet. När jag såg att det ringde tryckte jag bara på upptaget. Sen tog det ett tag innan jag lyckades somna om :/
Dessutom hade jag svårt att somna från början när jag lagt mig.. snacka om irriterande.
Han som ringde i natt har ringt mig lite då och då på nätterna sen vi lärde känna varandra vid 16 års ålder. Han ringde t.om HEM till mig när jag bodde med mamma. Jag sa åt han att mamma blev irriterad och mamma sa också åt han, när hon svarade någon gång. Visst, jag kanske borde ha ljudlös på mobilen men tänk så ringer någon om det hänt något.. dessutom så hör jag inte alarmet då. Det är helt sjukt, larmet borde väl låta ändå?!
Nu var det dock längesen han ringde mig mitt i natten, förutom i natt då. Vet han vad folkvett är?

Nog om det.. vet inte alls vad jag ska göra idag. Gå någon promenad i alla fall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: