SKRIVET: 2009-01-10, kl 22:22:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fängelser..

Jag blev ledsen idag. Kände (känner) mig bara så less. Speciellt ibland. Och så var jag rastlös, uttråkad och typ allt annat crap. Ingen bra kombination. Men det blev bättre och jag känner mig ok nu. Har ju inte ens mensvärk så jag kan typ hoppa och skutta t.om! ^_^

Vi har kollat på några avsnitt av Prison Break *älska*
Jag har glömt det mesta sen sist, men det var ju ändå några år sen jag såg det så jag skyller på det och den anledningen borde vara godkänd.

Nu ska vi fortsätta kolla..

[Livet verkar vara bra jävla orättvist...]

(och ibland känner jag mig som den största nollan av dom alla men ni som alltid fått allt serverat vet ju inte ett skit om att känna så, så håll bara käften)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: