SKRIVET: 2009-01-05, kl 10:13:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ett problem

Jag har ett problem. Det är ett stort problem, för mig. USB-portarna laddas inte förrän jag kommit in i Windows. Vad gör jag åt saken? Antar att ingen här som läser kommer kunna svara alternativt inte vill hjälpa mig. Men nu har jag försökt iaf. Ska fråga R & M när dom vaknat sen. Men det blir ju ikväll eftersom jag ska iväg snart..

Idag vaknade jag av väckarklockan. Aaaah så trött jag var. Men gick upp rätt snabbt ändå. Gjorde i ordning gröt, satte på vattenkokaren och duschade. Idag är näst sista dagen jag har karln hemma, men sen jobbar han ju bara 3 dagar den här veckan. Skönt det ändå måste jag säga! På fredag blir det nog bio, om filmen visas här vill säga men det borde den ju göra.
Dricker te nu. Ska åka om en stund. Puls-pass med Stina. Sen duscha, tvätta håret och basta. Äta någonting och sen reception. Tur jag slipper larma på skiten sen, vill inte göra sånt.. nervöst :P

Älskar dig mitt hjärta! :-*


Ingela

Vilket windows har du, och vad är det som är kopplat till usbportarna? =)



PUBLICERAT: 2009-01-05, 19:40:31 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: