SKRIVET: 2009-01-05, kl 20:43:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

brrr...

Tröttis är jag verkligen nu! Helt slut.. pust. Kände mig seg på träningen också och så fick jag såklart lite håll :/
Men jag stod ut och det gick hyffsat. Svettig blev jag, men frös.. knas. Skönt att basta efteråt men dom hällde på för mkt vatten. Klarar inte av när det är FÖR hett helt enkelt.
Sen stod jag i receptionen och sålde en massa massa träningskort. Hehe. Var några ledare kvar i lokalen så jag gick när jag gjort det sista jag skulle göra. Såg lite komiskt ut när två ledare gick igenom sina pass i stora salen. Den ena hade lurar i öronen med sin musik och den andra hade stereon och högtalarna. Verkade funka iaf, men jag skulle bli måttligt störd av den andres rörelser.

Efter receptionstiden åkte jag till Mika. Vi gick runt Skräddarbacken. Jag var påklädd så jag blev varm t.om :P
När jag kom hem stod maten på bordet! *love*
Fisk, potäter och äggsås till Daniel. Jag gillar inte äggsås så jag åt bara fisk och mosad potatis :)
Nu ska jag snart äta mozarellasticks. Me lööööve!

Fick tips av Ingela angående dataproblemet. Ska testa det sen och hoppas på att det funkar. Annars måste jag kanske använda en annan dator. Eller måste & måste.. men vill :P

Tog hem mina militärkängor och all annan militärutrustning idag. Så jag har lekt lite.. typ stått i givakt, skrikit.. osv osv. normalt beteende? i don't think so.. :P

//ond rygg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: