SKRIVET: 2009-01-17, kl 09:55:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

big news

Grattis till mika som kommit in på Högskolan och blir sjuksköterska om 3 år!
Grattis till mig och Darling som faktiskt ska ha bebis!!! <3

Än så länge känns allt bara så overkligt, knappt fattat det än. Men börjar smälta det i alla fall =)
Kommer jag fattat det innan barnet kommit ens? haha.
Jag mår ändå bra. Illamående ibland, men aldrig på morgonen. Peppar pepper.. annars inget direkt. Kännt av att jag har ont i magen någon gång. Ja, det är väl typ det. Men det kommer väl antar jag. Inte vetat det så länge så egentligen borde jag kanske hålla tyst men jag kan helt enkelt inte hålla mig =/
Vi var tvugna att berätta för svärföräldrarna igår också. Fast Daniel ville så gärna berätta också, han är såååå glad hehe. Men vem är inte det? ;)
Vi skulle ju ha åkt med dom och Filip (Daniels brorson) till Tyskland i Maj. Gått på ett nöjesfält o.sv. Men på nöjesfält vill jag bara åka dom EXTREMA och VÄRSTA karusellerna och det funkar nog inte så bra. Dessutom känns det bättre att spara dom pengarna.

Nu saknar jag karln sjukt mkt. Suck. Han åkte strax före 8 till jobbet. T.om igår hade han jobbat 67 timmar den här veckan.
Ikväll ska vi se Prison Break, äta nåt gott och bara mysa. LOVE!


tandra

säger GRATTIS här åxå, hehe 3e gången :P Men man kan inte säga grattis FÖR ofta till en sån här grymt rolig sak! Mamma Bella, fränt! :)



PUBLICERAT: 2009-01-17, 10:55:27 | URL: http://www.nogg.se/nannas
Ingela

Ja grattis i mängder, för man är bara förstagångsmamma en gång tjoho :)



PUBLICERAT: 2009-01-17, 19:48:45 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress
tess

Men åh, grattis så jättemkt! Gud vad kul! :D



PUBLICERAT: 2009-01-18, 21:18:37 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: