SKRIVET: 2009-02-19, kl 21:24:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tjo..

Magen känns helt spänd. Och jag tror fan att den växer. Eller ja, det är klart att den gör men det känns mer nu om man säger så.

Kollar på Vägen hem - Knutby nu. Andra avsnittet.

Jag är helt virrig. Måste vara så iaf! Kom en hel timme för tidigt till Friskis idag.. men då blev det en snabb vända på Kupolen. Försökte hitta en parfym som luktar gott (inte bara sprit!) som Daniels föräldrar kan köpa åt mig när dom reser, men hittade ingen :(
Dagens i-landsproblem, verkligen.. :P

Nu ska jag se klart programmet och sen ska vi lägga oss och skriva i fyll-i-boken som jag köpt :D

Älskar dig mestast älskling!!!


tess

Åh, det finns en parfym som heter Armani - diamonds intence. Den luktar så jävla gott alltså! Hehe



Ett tips bara :P



PUBLICERAT: 2009-02-19, 21:47:56 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: