SKRIVET: 2009-02-05, kl 21:32:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

stress

Det var jättetrevligt att träffa lite barn idag. Isabelle som är 6 månader och Angelica som är 1 år snart. hehehe.
När jag sen kom till stan var jag skithungrig, skakig, trött och fan ALLT! Köpte en halväcklig macka på Konsum, men sen blev jag illamående och åksjuk när jag åkte hem :P

Jag satt i godan ro vid datorn tidigare ikväll. Mobilen ringer & "Friskis" står det på displayen. Får panik, vadå skulle JAG stå i receptionen ikväll??? Det kan inte stämma! Men jag hade ju glömt bort att det var lite funkisutbildning idag. Skyndade dit och kom bara ca 10 min sent =)
Det var trevligt i alla fall. 2 nya ansikten också. Vi ska få gå Hjärt & Lungräddning snart. 10 år sen jag gjorde sånt, fast lite har jag hållt på inom Lottorna också.
Nu är det brandkåren som ska hålla i det och vi ska vara i deras lokaler. Synd att det bara brukar vara gubbar som är brandmän här i Borlänge :P
*skoja*

Ska snart gå och lägga mig. Hoppas kunna sova hela natten! Ska ju upp 6.30 eller nåt imorgon.. *gäsp*


tess

absolut, every day ;) hehe





PUBLICERAT: 2009-02-05, 22:39:50 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: