SKRIVET: 2009-02-21, kl 19:39:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

spännande!

L skrev till Danne nåt om att det kanske var värkar på G. Nu är hon offline. Spännande, spännande! Kanske blir det bebis ikväll? :)

Hmm, vad har hänt idag då?
Imorse gick vi en kortis eftersom jag var tvungen att ha fil. Då passade det ju utmärkt att gå till affären. Sen tog vi det lugnt, var på RUS-möte med Hjalle vilket gick bra.
Efter mötet gick vi en promenad runt Sportfältet. Snöigt, kallt och jävligt men det gick bra ändå.
Daniel sa åt Hjalle idag att dom skulle se till att få ut ungen så den inte kommer ut som en tonåring :P
Sen har Daniel också förklarat/berättat för mig hur man sätter igång en förlossning. Men det behöver jag inte berätta för er här och nu. Han är visst kunnig den där mannen. MIN man *love*

Nu börjar snart Melodifestivalen. Tror jag ska ta en bit pizza till :)
Gjorde hemgjord idag. Tänka sig, en HEL pizza till bara mig och Kloss. Eller bara & bara :D


tess

Japp det ska vi :) Vi har inte bokat än dock.. Ska göra det den 25e :) Åh, vad jag längtar!!



PUBLICERAT: 2009-02-21, 21:38:32 | URL: http://latess.blogg.se/
tess

Runt den 15e mars. Så det är ganska snart!



Hehe, äsch då! Du får väl se till att åka snart du med om du vill till värmen :) å så får du hålla dej och magen i skuggan i sommar ifall det blir varmt och "tungt" hehe



PUBLICERAT: 2009-02-21, 21:46:12 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: