SKRIVET: 2009-02-17, kl 10:10:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Pirater

Suttit och läst lite om TPB.
"När man ändå är igång kan man ju stämma Telia, BBB, Glocalnet, Comhem och alla andra internetleverantörer för dom ger oss ju Internet. Kanske vi ska stämma Intel, Dell, Acer, Compaq m.fl för dom gör ju datorer vilket vi behöver för att komma in på Internet."
hahaha
Men vart ska detta sluta?!

Sovit skönt i natt. Jag frös lite igår kväll likaså Daniel så jag leatade fram ett till täcke, så sov vi med dubbla täcken + filt :)
Myyyyys! Jag vaknade inte ens av värmeslag i natt :P

Ska strax åka och fika en semla. Är faktiskt sugen på en semla, vilket jag inte varit på länge. Fast jag blev bjuden på en i fredags dock. Måste köpa fil också, blev grymt sugen på det igår. Jag som inte ätit fil på flera år, föredrar yogurt. Men är man gravid så är man :D
Direkt jag kollade på filen i affären igår så blev jag sugen men struntade (dumt nog) i att köpa. Så ska jag köpa glass med krossad choklad. Me like it!

Kanske är dags att klä på sig? Så kan jag gå ut med lite sopor och boka tvättid. Tvätta, äta lunch och städa lite hemma när jag fikat vore ju toppen! Får se om Daniel jobbar över idag också, det verkar som det iaf. Men inte lika länge. Så det blir inte lika sen promenad ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: