SKRIVET: 2009-02-26, kl 09:47:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

...out of my head

La la la la la.. känns som hundra år sen. Can't get you out of my head.
Varför jag kom att tänka på den vet jag inte. Nog för att jag tänkte head just för att jag som vanligt har huvudvärk, men ändå..

Ska åka och luncha med T om ett tag. Sen in till praktiken.
Det bästa nu är att Daniel får helg om 2 TIMMAR!!!! =)))))
Inte för att vi ses förrän i eftermiddag pga att han ska göra annat men ändå. Helt underbart om jag får säga det själv!

I helgen måste jag försöka tigga till mig min dator. Vill ha tillbaks den NU NU NU! Han kan fan köpa en egen. Men är man snål så är man.. det är min "käre" fader som har den, sen en månad tillbaks typ.. *morr*

Nej nu blir det inte bättre än så här. Ska försöka hitta några kläder att ha på mig. Dom flesta börjar bli små :P
Och det känns ju för tidigt att köpa nya större kläder. Vilket dilemma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: