SKRIVET: 2009-02-19, kl 11:23:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ont

Stackars mig. Har så ont i nacken. Kan knappt vrida skallen åt vänster. Är hög tid att införskaffa en ny kudde känner jag.
Men det är så svårt att köpa kuddar. Vill inte att den ska bli platt som en pannkaka efter en månad, eller nåt. Den ska vara mjuk, fluffig men ändå hård :)
Man borde kanske få låna hem? Eller prova att sova i butiken ett tag. Så kan man testa sängar när man ändå håller på :D

Åt fil med hallon till frukost idag också. Hur gott som helst om jag får säga det själv.
Blir pannkaka alternativt plättar till lunch lite senare. Känns som jag nyss åt det, men det var ju faktiskt våfflor och det var förra veckan.

Sen tror jag att jag & mami ska gå en promenad. Kanske träffa Mika, det visar sig.
Ikväll ska jag stå i receptionen.

Annars händer det inte så mkt.. pratar med Jessica nu. Ska strax klä på mig, sitter i morgonrocken :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: