SKRIVET: 2009-02-28, kl 19:19:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

oh happy

Började dagen med att gå en promenad till Kupolen. Lite lagomt så där :)
Daniel följde med en bit. Gick på Kupolen med mami.. köpte en present & omslagspapper + snöre.
Jag hade låst in jackan men det ångrade jag nästan för jag frös en del där inne. Blir ju så när man gått sig varm.. :/
Blev på Kupolen i flera timmar, tiden bara försvann!

Åkte sen hem och vilade en stund. Var så trött så ni anar inte.
Blev en promenad med Darlo sen. Jag kollade fel på klockan så jag trodde vi hade jättebråttom, men jag var ju en timme för tidigt :P

Blev bowling ikväll och det var jättekul! En familj eller nåt var på banan bredvid, karln ramlade på banan. Gick inte att låta bli att skratta, jag lovar :D
Tror alla som var där såg att han ramlade också.. såg att flera flinade. Hehe.
Så var det 3 barn som hade en bana för sig själv, mamman & en till var på banan bredvid. Alltid lika sött när små barn bowlar. En av barnen kan inte ha varit mer än 4 år. Så fick han strike. Snacka om stolt kille då!! Mamman lyfte upp honom också :)

Nu ska jag se lite film tänkte jag.. och äta upp godiset jag köpte igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: