SKRIVET: 2009-02-27, kl 21:57:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

läs på egen risk

Har blivit dåligt med tid för bloggen idag. Hurra! Jag har ett liv, typ :P

Jag vaknade 5.30 imorse och var kissnödig. Det betydde att jag fick sova länge- trodde jag! Det blev istället ett större problem att somna om. Somnade om vid 7 och vaknade en timme senare. Då var jag kissnödig igen och det var sen lika bra att gå upp 'riktigt' eftersom jag var hungrig.
Så jag har varit trött hela dagen. Flummigt trött iband och grisigt jobbigt trött ibland.. Skulle sova middag efter lunchen men blev väckt när telefonen ringde.. :/

Var till mvc idag. Kändes som en milstolpe skulle man kunna säga :)
Myyyyyyys!!!

Efter det var vi på Kupolen en sväng. Handlade det första till Kloss, härlig känsla hand i hand kan jag tala om. Underbart!
Sen blev det handling och förbi tågstation där jag köpte mig en kycklingsallad. Älskar deras sallad & brödet man får till. Ber alltid om ett extra bröd dessutom :)
När vi skulle hem var jag trött, sur och lagomt grinig. Huvudvärk så in åt helvete kan jag tala om!

Jag var sen till stan en vända för att träffa mor. Vi skulle hjälpas åt med presenter men det blev bara present från hennes sida, får fixa mitt imorgon då. Lite jobbigt ändå.
Träffade på syrran på stan och det blev prat om fika så vi ringde dit Kjell med plånboken, typ.

Jag skyndade in och köpte godis på "Hemmakväll" innan jag skulle hem eftersom dom har det bästa utbudet där tror jag. Lurade mamma att hyra filmen Waz också. Tror inte det passar henne & Kjell direkt hehe. Jag tyckte den var skitbra men dom tycker nog att den är skum & för äcklig.

Blev en helkväll hos syrran. Var bara hem en snabbis mellan stan och henne. Vi (jag, hennes sambo & min sambo) fikade och hon sydde upp ett par byxor. Daniel åkte sen hem för att jag, Maria & hennes karl skulle käka pizza.. :)
Så såg vi på Så ska det låta.

Nu kanske ni vet varför rubriken löd som den gjorde. För att det var totalt ointressant!

Imorgon: fixa håret (försöka går ju alltid), promenera, städa, diska, bowla!


tandra

hihi va mysigt me mvc & första inköpet!! :) Hoppas allt e gött med Er! Kramis



PUBLICERAT: 2009-02-28, 02:28:15 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: