SKRIVET: 2009-02-26, kl 20:45:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag glömde...

Glömde berätta en sak i tidigare inlägg. Köpte dokumentären Solen i ögonen idag. Håller på att kolla på den nu :)
Borde ha köpt  den för längesen men det har inte blivit av. Såg när det visades på tv men då visades inte hela. Men nu har jag den, äntligen!

Livet känns bara sååå underbart om jag får säga det själv!

Älskar dig älskling, du & jag & Kloss mot världen <3




karolina

hej darling. hoppas du o daniel o klossen får en bra helg tillsammans. jag är så nyfiken på din mage :) har den vuxit mycket? när är beräknad ankomst av the kloss?

längtar efter daj, o hoppas hoppas hoppas att vi kan ses i sommar.



pöss på daj!!!



PUBLICERAT: 2009-02-27, 19:45:05 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: