SKRIVET: 2009-02-26, kl 19:13:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hälj

Nu har vi helg här kan jag tala om och det känns riktigt härligt :)
Nyss ätit mat så nu är jag mätt och belåten. Blev enkel mat idag i form av mos, köttbullar & kokta grönsaker.

Dagen har varit jättebra. Trevlig lunch med T som åker till Köpenhamn på fredag för att söka jobb!
Sen till praktikplatsen där jag börjar på onsdag. Äntligen! Hade fått börja på måndag men då ska jag till Neurologen på läkarbesök..
Gick sen runt på Kupolen med Kjell-Britt eftersom dom var där. Blev lite kläder, Kjell betalade lite hihi. Värsta snälla gubben! :P
Daniel kom dit och han såg så finklädd ut så tyckte Kjell.. hehe.. vi fikade alla 4 och sen åkte vi hem. Nu ska vi skrapa 2 trisslotter och hoppas på vinst!! =)

Ähhh vilket jävla dravvel det blev... men det blir så ibland. Och ibland tänker man att man ska skriva om DET, men sen försvinner det ur skallen..
Lite sjukt det här med läsare. Fick reda på idag om en som läser, som i sin tur hade berättat för en bekant till Daniel att han skulle bli farsa. "Man får gratulera" sa han bara. Daniel blev nästan lite ställd :)
Jag undrar bara hur folk hittar hit?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: