SKRIVET: 2009-02-22, kl 11:31:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gymmet

Ska åka till Friskis om en timme. Ska ha genomgång i gymmet, det är för alla som står i receptionen. Vet inte riktigt vad det innebär bara :/
Hade jag inte varit gravid hade jag tyckt att det varit toppen, men nu känns det inte lika. Aja, det blir säkert bra ändå.

Hade ett par jeans igår som jag inte haft på länge. Har inte haft på länge av den anledningen att dom är för stora, förut kunde jag typ tappa dom.. men nu sitter dom tight i midjan kan jag tala om! Dock är dom fortfarande för stora över låren. Kan man inte få liiiiite större lår kanske? :P

Vaknade strax före 6 imorse också. Inbyggd väckarklocka verkar det som. Som vanligt var det typ panik, måste kissa! Och som vanligt dötrött. Försöker få Danne att gå upp istället och kissa åt mig, men det går inte så bra.. sen när jag lagt mig igen hade jag skitsvårt att somna om :(

Dom pratade om förlossningar på tv'n idag, om att föda hemma. Jag fattar inte riktigt dom som vågar. Man vill ju ha den tryggheten som finns på sjukhus, där det finns experter om något går fel osv osv.
Men Daniel kanske är bra som barnmorska? :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: