SKRIVET: 2009-02-17, kl 20:22:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fort går det

Det känns ändå som alla dagar eller rättare sagt veckor bara rusar iväg. Onsdag imorgon. Då ska jag till gynekologen. Noll lust men men.. cellprov och det går ju fort i alla fall.
Ja, både det och tiden går fort alltså.
Ska snart gå till tvättis och hämta det sista, blev att tvätta sent idag. Och Darlo jobbade inte över för dom fick inte idag men det skulle bli mer att göra sen. Men det är ganska sjukt egentligen. ALLA är uppsagda och kommer sluta snart men övertid är det minsann. Fast det är ju för att gruvmaskinerna och hytterna är beställda ett år innan. Men men..
Idag var jag bättre klädd så det var inte lika kallt när vi gick promenaden :)

Nu är jag skittrött. Nog för att jag sov middag 30 min men ändå..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: