SKRIVET: 2009-02-16, kl 08:41:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

en argo tröttis

Det är lite drygt att vakna runt 4 och vara kissnödig. Speciellt om man inte kan somna om efteråt. Höll på att somna om 7.40 men då ringde telefonen. Hade ändå alarm på till kl 8 så det gjorde inget. Ska åka och simma med mami om en liten stund. Var ett tag sen så det känns som det är på tiden. Dessutom har jag ont i höften vilket jag hade igår också och då är ju vattenträning bra. Lite rehabilitering så där kanske :)

Dagens planer:
Simma
Äta lunch i Skräddarbacken
Möte kl 13, Finsam.
Fika hemma hos T

Ikväll blir det promenad med Darlo, annars händer det nog inget. Jag behöver nog vila mellan simning och lunch. En snabbis iaf.. :)

Fick förresten reda på att "gänget" är i Thailand i 3 jäkla veckor och inte 2 som jag hört först vilket betyder att Darlo är tvungen att vara i Säter 3 jävla veckor!!!! FY FAN!!!! Hans mamma sa att vi kunde fråga Andreas (Daniels bror i Ludvika) om han skulle till Säter en helg för då kunde ju han & Johanna vara där då. Tack för den... Jag hoppas verkligen att dom kan vara där 27-29/3 åtminstonde! För 27/3 ska jag på Funkisfest med Friskis och det verkar jävligt dumt om vi ska tvingas åka dit sent bara för att dom inte kan ställa upp ett piss.. *arg*

Jag har huvudvärk också. But, who care about that?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: