SKRIVET: 2009-02-12, kl 22:04:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

återträff

Den här passar nog bra idag efter vad jag har sett på fyran :P

Jag & Darlo hyrde film ikväll, den var ok i alla fall.

Träffade J idag och henne har jag inte sett sen studenten vilket är snart SJU ÅR SEN! Shit vad åren går.. men trevligt hade vi! Blev fika & prat i ca 2,5 timme :)
Sånna "återträffar" är kul, men inte sånna med en hel klass. Eller jo, dom från gymnasiet kan jag tänka mig att träffa. Men högstadiet? Never!

Imorgon ska vi städa lite här hemma och på eftermiddagen får vi besök av Daniels mamma. EVE som vi säger :P

På söndag visar dom Beck-filmen Gamen. Minns att jag & Robin (ex) såg den när den var ny, för några år sen och jag uttalade det fel så han skrattade åt mig.. men hur 17 kunde jag vara så dum att jag trodde den hette Gäjmen? :P Jag trodde alltså att det skulle vara typ engelskt uttal. hahaha.

Kanske ska spela lite patiensduell med svärmor nu då. Försöker ju lära henne. Hon ligger liiiite efter.. :P

Vi fick ett Alla Hjärtans Dag-kort av Daniels föräldrar idag. Vet inte varför men när det var rött kuvert och adresserat till både mig och Daniel så trodde jag att det var bröllopsinbjudan. Vart jag fick det ifrån vet jag då inte :)
Vill väl att folk ska gifta sig kanske.. hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: