SKRIVET: 2009-02-10, kl 21:28:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

äckliga bollar

Ikväll känner jag mig inte lika trött som igår. Igår kliade det i ögonen t.om. Men varför jag inte är lika trött beror nog på att jag & Älskling sov en stund och det var väldigt sent, tror kl var 17. Tur att det bara blev en halvtimme. MEN oj så skönt det var! =)

Alltid lika gott med våfflor, men varje gång blir det för lite :/
Jag som trodde det skulle räcka, men men..
Och jag var dum och följde ett recept på chokladbollar från nätet, dom blev äckliga! Åt en jäkel och slängde resten. Blääää! Hur man nu kan misslyckas alternativt tycka att chokladbollar är äckligt är inte så konstigt. Jag är van att göra med florsocker vilket jag började med då jag lärde känna Emma, ja nåt sånt =)
Men nu hittar jag inte det receptet. Minns att jag lämnade ett sånt recept hos Robin när jag flyttade för det hängde kvar på insidan av skafferidörren hehe. Mamma har dock en verision så jag ångrar att jag inte tog receptet över telefon idag.. nåväl, blir nya imorgon!!
Gjorde med florsocker idag men dom blev ändå äckliga. Smakar för mkt kakao. Det skulle vara kaffe i men det brukar jag aldrig ha, kör med vatten istället. Och om jag hade valt kaffe hade jag spytt när smakat. Hatar när det är kaffe i fikabröd/glass etc. Kaffe ska man dricka, ingenting annat! Right?

Hoppas hoppas hoppas att jag får träffa J imorgon! *vill*
Beror på om hon kan eller inte.

Under perioden 0710-0809 jobbade Daniel 1992 timmar. (gamla jobbet alltså, han var anställd from 051001)
Nästan 2000 timmar hehehe.
Ja, nu vet alla det också.

Älskar dig Älsko!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: