SKRIVET: 2009-12-10, kl 13:29:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vraaaaak



Känner mig som ett vrak idag :(
Fy fan alltså vilken natt! Och det är inte Caspers "fel" heller. Han har ju sovit. Men jag har inte kunnat sova. Eller jo, jag har sovit. Men inte mkt. Skitdrygt! Tur att Daniel kunde vara hemma idag och hjälpa mig lite, är ju helt slut. Kände mig skakis i benen imorse vid 6.45 när jag gick upp och drack vatten.
Vet inte vad klockan var när jag somnade, 1.30 kanske. Sen vakna jag igen 2.30 och ungefär då åt Casper. Sen la jag han i sin säng och han sov vidare. Jag somnade väl om runt 3.30.

Casper somnade själv igår. Imponerande! Han åt när jag satt med han i soffan och kollade på Bonde. Sååå mysig stund det var =)
Så somnade han och jag la ner han i sin säng. Han vaknade till såklart. Men han blev lugn och vi behövdes inte. Han sög på tummen så det gjorde att han somnade. hehe. Sötplutten!
Han sov en stund, vaknade och gnällde. Skrek lite så Daniel gick dit. Men han slutade skrika, Daniel la en hand på han och så.. sen somnade han tydligen om efter att Daniel gått därifrån.
Och i natt har han sovit i sin säng tills 6.30. Sen fick han mysa med oss.

Nyss badade båda mina prinsar tillsammans :)

Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: