SKRIVET: 2009-12-20, kl 17:22:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

utvecklingsfas?



Han har varit gnällig både igår och idag. Idag hade jag honom i famnen, stod och gungade. Han somnade. Sen kom mamma, vi skulle gå en promenad. Han vaknade till när Daniel klädde på honom (ganska självklart) och han skrek (också självklart, jag skulle bli vansinnig om någon försökte klä på mig när jag sov!) men somnade om direkt.
Han sov en kort stund, bara någon km. Sen vaknade han och hade stoooora ögon, vägra somna om :/
Till slut tröttnade han. Det enda som dög var om vi fällde ner och pratade med honom.. försökte vi gå och ha nerfällt blev han sur över att han fick snö i ansiktet eftersom det snöade. Jag tog upp honom och bar honom istället. I någon km, sen tog mamma över. Men hon behövde inte bära så långt för Kjell kom och mötte oss. Han stoppade in Casper innanför jackan *mys* ;)

Vet inte om det är nån utvecklingsfas (kallas 12-veckorsfasen..) eller om det bara är gnäll ändå. Går ju över i vilket fall som helst :)
Tur han är så jäkla söt, går ju inte att bli sur på han. Men nog blir man rätt matt emellanåt och känner sig otillräcklig kan jag säga..

Men det är inte många som burit en liten björn på 3 månader från Forssa ("Grini") till slutet va Bergslagsbyn, närmast Bullermyren.. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: