SKRIVET: 2009-12-23, kl 08:07:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tecken på trötthet?



Är det när man rakar samma ben två gånger? Jag började tänka efter & kom på att jag rakat det tatuerade benet redan.. oooops. Snacka om att spilla tid! Dags att sätta fart.

Lillis verkar ha normal temperatur, behöver inte kollas ens. Så han borde vara pigg idag. Just nu sover han. Han sov ca 20.30-6.30 tjohooo! Sen sov han vidare när han ätit.

Känner mig megahungrig. Borde hinna dricka kaffe och äta en macka. Sen ska jag hjälpa Kjell tänkte jag. Mamma jobbar, dom har 5 barn på hennes jobb idag. Snacka om få! Ska se till att hinna göra kola också.

Mitt i allt ska Danne gå på bio idag. Svärföräldrarna undrade varför jag inte ska med. Räcker det inte med att veta att han ska se Avatar för att förstå att jag INTE vill följa? Det blir matiné idag och jag bjuder eftersom jag hittade ett gammalt biokort i plånboken :)


Haha i natt drömde jag om mitt ex. Han & hans tjej (?) döpte deras son/dotter. För er som minns Robin så var det han :)


Lotta

huuuuu AVATAR!?

jag tror inte den är nå bra jag e..

blåa människor? smurfar?



PUBLICERAT: 2009-12-23, 14:25:31 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: