SKRIVET: 2009-12-26, kl 21:59:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

pix


Idag kom Maja till mamma. Hon hade med sig leran (typ Play Doh) som hon fick av mig i julklapp & hon hade blivit överlycklig när hon öppnat paketen. Snacka om bra faster va? ;)
På kartongen visade dom hur man kunde göra hamburgare, glass, en väska osv osv.. men jag fatta ingenting hur man skulle göra. Jag måste va helt dum! :O
Det var nämligen mallar och nån grej med som man skulle använda för att trycka ut leran. Daniel skulle ha varit med, han hade nog förstått bättre hehe. Men jag sa till henne att Kjell fick hjälpa henne sen istället :P

Har inte så mkt mer att skriva så ni får se lite bilder istället. Märks att jag fått en kamera va? Kan ju inte med systemkameran så jag behöver en mindre variant. Fast jag ska försöka lära mig systemkameran också.




1. En sparbössa han fick av morfar med sambo.
2. Klädhög från morfar med sambo.
3. Badar med sin mamma igår.
4. Mamman bär i bärsele.
5. Myser med sin apa han fick i julklapp av sin gammelmoster.
6. Gammelmormor bär Casper.
7. Casper ligger i sängen och pratar med figurerna.


Rimmet som var med sparbössan:
I den här kan du
sätta igång och spara

Så kan du kärra till
18-årsdagen klara

Åka runt och gasa på
Många tjejer plats kan få

hehehehe


tess

vad kul med lite bilder på krabaten ;)



PUBLICERAT: 2009-12-27, 21:53:37 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: