SKRIVET: 2009-12-02, kl 09:29:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

översättning



Lillis vaknade efter en stund igår (han somnade ju 18.30) & var jätteledsen. Vaggade honom i famnen. Gullegrisen då :(
Sen somnade han igen kl 21 och då hade han fått mat och så. Skönt när han somnar tidigare mot förut. Minns första två veckorna (tror jag) när han somnade vid 18 & sov till 21.30. Sen höll han igång till efter 1. Skrek och skrek och skrek.. skitdrygt!

Igår när han var vaken ca 19.15-21 så pratade han en massa ett tag. Sååå jäkla sött att höra :D
Jag tror att han pratar om det här
  • Vad han vill ha i julklapp (ni som fått julkortet vet ju en grej..)
  • Hur mkt han tycker om sina föräldrar
  • Hur han mår
  • Att han längtar tills tomten kommer
  • Vart han vill vara på Julafton (jag kan dock inte uppfatta om det är hos mormor eller farmor, typiskt)
Nu ligger han och sover så jag har ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe, gött!
Om ca 2 timmar kommer hans far hem för att gå med honom en timme. Sen ska jag gå med honom. Medans dom är ute ska jag stryka gardiner och skala potäter, intressant va? :)

GRATTIS till duvetvem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: