SKRIVET: 2009-12-31, kl 16:57:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nyårsafton...



Det känns inte alls att det är Nyårsafton, sista dagen på året. Fast vadå känns? Ska det kännas på nåt speciellt vis? Det är väl bara en vanlig dag? Sista dagen på året.
Jag tycker Nyårsafton är överskattat! Folk tjatar om vart dom ska vara, vad dom ska äta, vad dom ska ha på sig och bla bla bla. Jag har skippat sånt där för längesen och det blir ändå inte som dom höga förväntningar man har. Jag är glad att jag inte firar in det nya året där jag var för två år sen, inlagd i Falun...

Det är nog bäst att vi inte gör upp planer med några nästa år i alla fall när det gäller nyår. Förra året skulle vi vara med Niklas & Anna, Nathalie fick vattkoppor och jag har inte haft det. Iår blev Filip sjuk. Sen var det eventuellt att vi skulle till en kompis men känner inte riktigt för det då vi har Casper och han är så liten. Rädd att alla ska tycka att man är tråkig, men det är lite svårt och jag vill inte lämna bort honom heller. Vi lämnade bort honom i nån timme för ett tag sen, jag ville hämta honom direkt kan jag säga! Men snart ska vi ju på Revyn så då måste vi lämna bort honom i nån timme, men det ska väl gå bra. Och nu hade det ju varit svårt att lämna bort Casper eftersom mamma är sjuk. Svärmor jobbar också för den delen.
Så skulle vi till mamma ikväll istället, då fick hon magsjuka :(

Jag var iväg och handlade lite tidigare idag. Får bli lite liknande "Sellnäsplanka". Kommer bli gott! :)

Just nu försöker jag att bara ta det lugnt. Varit yr hela dagen fram till jag la mig i sängen vid 15... skitdrygt då jag varit yr i flera dar. Jag behöver inte ens öppna nån skumpa! =)
Det räcker att skåla med bubbel från ica. Yeah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: