SKRIVET: 2009-12-13, kl 18:30:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mini-stjärngosse!



Ja nu blev det dåligt med uppdatering- igen! Sorry Lotta! :P
Men har inte mått så bra heller. Igår kände jag mig svimfärdig i duschen så jag la mig och vilade ett tag. Medans Daniel städade. Underbara karl som fixar allt.

På eftermiddagen igår var Daniels bror, sambo och Filip här. Casper log så mkt åt Filip :)

Natten till i förrgår somnade Casper själv i sin säng vid 21 & sen hörde vi han en gång på natten när han skrek till men han blev snabbt tyst igen. Han blev nog nöjd när han hittade tummen :)
Sen sov han till 7.40! =)
Hur skönt som helst eftersom jag sovit så dåligt natten innan. Då fick jag sova ikapp.

Igår fick han vara stjärngosse. Det ska ju börjas i tid eller vad säger ni andra?

Gjorde lite julgodis idag, men orkade bara göra en sort. Får göra mer under veckan.

Ska till vårdcentralen på onsdag, men det lär väl inte hända ett skit ändå. SUCK!



Vi vet att det ser ut som han druckit för mkt julmust igen..


Lotta

men allt det där visste jag ju redan ^^



PUBLICERAT: 2009-12-13, 21:11:46 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: