SKRIVET: 2009-12-08, kl 19:35:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lusten



Har haft lite brist på blogglust de senaste dagarna.. I söndags hade jag migrän på em/kvällen också, mindre kul :(
Och då orkar man inte sitta vid datorn!

Tiden rusar fram, snart är Lillis 3 månader! Hjälp, vart tar tiden vägen?! Snart säger han väl att han ska iväg på disco också ;)

Från att jag fick veta att jag var gravid har tiden verkligen gått TOKFORT!

Har spelat in han på mobilen (när han jollrar) och när jag spelar upp det för honom blir han helt ställd. hehe.

Ähhh det blir bara tråkigare & tråkigare. Bäst jag avslutar. Ser fram emot imorgon förresten, för en annan persons skull. hihi


Lotta

ja, skål för det! ;)



btw så var det kul att läsa ett nytt inlägg ÄNTLIGEN!! även om du tycker att det var tråkigt själv :P



PUBLICERAT: 2009-12-08, 19:39:28 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: