SKRIVET: 2009-12-17, kl 08:24:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julklappar



Den här köpte vi till Daniels försäldrar, från Casper. Min pappa får en liknande variant, inte lika fin enligt min mening men men.. syftet är det samma.
Den här till min mamma. En kul grej :P Hon kanske kan ta någon av idéerna när hon har Maja så länge? Fast hon har ju jobbat på dagis så hon vet ju men ändå. Lite av en pik också.

Sen är jag rädd att folk inte ska gilla sina paket, julklappsångest right? Mest orolig över Nathalis måste jag säga, hon är 12 år..

Snön yr verkligen ute. brrrrr! Då kan jag njuta ännu mer av mitt kaffe :)

Nu har jag 1,3 kg kvar till inskrivningsvikten. Tror jag. Nu blev jag ju nästan osäker på vad jag vägde under inskrivningen. Äh, skit samma. Vem bryr sig? Känner att byxorna sitter lösare. Gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: