SKRIVET: 2009-12-25, kl 21:44:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

juldagen



Den här dagen har inte varit lika jobbig. Vi åkte till Kjell-Britt vid ett för att hämta pappas julklapp som han skulle få från Maja. På vägen dit stannade vi till vid Onoff. Jag & Casper stannade i bilen men Daniel fick komma ut igen för kön var LÅNG, genom hela butiken och sånt orkar inte Casper vänta på :/
Jag & Casper fick åka till Kjell-Britt och Daniel åkte tillbaks till Onoff. 400 pers hade stått utanför imorse när dom öppnade berättade väktaren. Är folk helt sjuka?!?!

Eftermiddagen tillbringade vi hos pappa & Marita. Fick mat och julklappar :)
Men nu får det va nog med julmat! *less*


1. Jag med Casper. Jag ser för jävlig ut men jag bjuder på det!
2. Kjell med Casper ♥
3. Pappa i tomteluva :)
4. En av Caspers julklappar (från hans farmor)
5. En av hans julklappar (från hans morfar)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: