SKRIVET: 2009-12-24, kl 10:42:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julafton



Det blev en tuff dag för lilleman igår. Vi fick han att somna i Kjell-Britts säng ca 20.00, men han vaknade efter ca en timme igen. Kjell bar runt han resten av kvällen + innan då vi åt och så. Kändes ett tag som vi inte hade något barn hehe. Jag fick inte ens ta han när jag sa att jag kunde alternativt ville..
När vi höll på att packa ihop allt och lägga in i bilen såg Casper nästan medvetslös ut i Kjells famn, stackars liten :/
Han somnade självklart i bilen. Vi tog av overallen och la han i sin säng, men han började tvinna ganska snabbt tyvärr. Då tog jag upp han och la han i vår säng så han fick tutta lite vilket han gjorde i typ 5 min sen slockna han :D

Jag & Bejbi fick revybiljetter, jag som tänkt att vi skulle gå och se den så det var helt perfekt! Så var det en del kläder, en frän sköldpadda inköpt i England (som låter), en liten bil, en båt att ha när han badar, tallrik och skedar.. och så har han ju fått babysittern förut.
Vi fick också väggord, pengar och en del annat.

Så blir det mer idag. Och imorgon då vi ska till paps :)

Just nu ligger lilleman och grejar med min tröja (?), snart äter han nog upp den. Men han är nöjd iaf. Pratar lite gör han också. Han hade värsta långa utläggningarna tidigare idag. Tyckte han snackade om att vi måste få bort Fredrik nästa år..?

GOD JUL på er allihopa! Jag ska nog göra mig iordning så vi kan åka så småningom, så får han sova i bilen. En del som ska med idag. Julklappar, vagn, babysitter b.la.. pust!

Vår lilla nisse är såååå söt :D
♥ MAMMA ÄLSKAR DIG!!! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: