SKRIVET: 2009-12-15, kl 21:24:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jul?



Nu har jag huvudvärk och så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.. drygt :(
Och jag har minsann sovit i natt, ca 22.30-5.30 + 6-8.. Lillis somnade för en stund sen. Han var småsur och gnällig ikväll. Rätt drygt kan jag säga. Han åt ett kort tag, började sen skrika. Det är det värsta som finns, när han krånglar vid bröstet! Dock händer det sällan men när det händer är det så jävla jobbigt. Vi låg bredvid honom båda två i sängen och pratade med honom i stället. Han låg på mig ett tag, Daniel lipade & då kom värsta smajlet. Man smälter :D

Sen provade jag att mata honom igen och då åt han. Han blundade nästan direkt, så han åt medans han nästan halvsov. Trött gris :P
Flyttade honom till sin säng när han ätit klart. Han sträckte lite på sig och tog tummen så jag lämnade rummet. Gick sen och lyssnade, då hörde jag bara hans andetag så han hade släppt tummen och somnat. Hehe söttrollet!

Jag kan inte riktigt förstå att det bara är 9 dagar kvar till julafton! Helt sjukt. Om 8 dagar får jag träffa min moster, mormor, morfar, syster med sambo :)

Nej, god natt!


Ingrid

Hej igen,, neh jag kan inte heller fatta att det vara är några dagar kvar nu,, det går så himla fort allting.... men så är det väl !

Bara att acceptera!!

Beträffande julkorten så blev jag lite lugnare när jag läste på påsen,, man hade till den 22 på sig,, men då kostade det som vanligt brevporto... och då kände jag att det är det värt !!!! =)

SÅn tstor skillnad är det ju ändå inte !!



Ha en underbart fin jl tillsammans med eran lilla skatt och övrig släkt =)

Kram Ingrid



PUBLICERAT: 2009-12-16, 10:47:36 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: