SKRIVET: 2009-12-28, kl 09:32:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bob-rejs



Igår skulle min pappa ha åkt bob med Maja men han hörde aldrig av sig till mamma. Och mamma äger inga täckbyxor så jag fick åka med henne istället :)
Vi gick till en backe som visade sig vara värdelös att gå upp för. Maja bara ramlade och jag skulle försöka hålla henne i handen men det gick inte alls, jag kunde inte hålla mig för skratt till slut! Mamma var med och hon garvade också.. :P
Jag ramlade också... Casper var inte med, Kjell tog hand om honom. Vi var ute ca en timme och han hade gallskrikit ett tag så Kjell hade blivit orolig t.om. "Jag måste ta han till doktorn" hade han tänkt för ingenting hjälpte :(
Han provade värma en flaska med urpumpad mjölk, han bytte blöja, han bar.. och Lillis bara skrek :(
När vi kom tillbaks hade han somnat på Kjells axel.
Det är verkligen hemskt när dom bara skriker och ingenting hjälper! Uhhhhh!

Det känns att julen är över. Min mage blev helt svullen av all mat och nån kväll mådde jag t.om illa :/
Skönt att slippa äta julmat mer.

Vi försökte få Casper att somna lite tidigare igår men det gick inte alls. Han bara skrek. När jag gick ut med honom från sovrummet blev han lugn. Men han somnade iaf vid 21. Och sov till 6 :)
Nu ligger han och pillar på apan i babysittern. Hehe. *söt*

I eftermiddag blir det att rejsa bob utanför mig :)
Jag tycker det är skitkul att vara ute i snön faktiskt. Tur man är lite småbarnslig när man har barn :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: