SKRIVET: 2009-12-20, kl 11:10:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

3 månader



Idag blir vår lilla prins 3 månader! 3 månader sen jag hade riktigt ont. Åhhh, tänker tillbaka på stunden då dom la han på mitt bröst. Vilken känsla!
Våran goa lilla kille ♥
Imorse när han vaknat till drog jag honom intill mig, fick värsta leendet :)
Nu sitter han i Daniels knä och ser sig omkring, stoooora ögon.

Jag har vaknat flera ggr i natt, har trott att Casper skulle vakna för jag hörde hur han sparkade eller nåt. Men han sov vidare. Han sparkade nog bara ut lite fisar :P
Och Daniel, han hör ingenting. Han bara sover. Fusk =/



Casper, 6 dagar


Lotta

gud vilken skillnad mot bebis och nu! :O

va fort dom växeeeer ;/

måste ha fler, nu!! ;)



ja, det blev tre smileys på rad.. trams!



PUBLICERAT: 2009-12-20, 13:06:01 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: