SKRIVET: 2009-08-25, kl 21:20:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

cykeltur..



Tog en cykeltur till stan idag. Hämtade ut medicin. Gör inte pensionärer nåt annat än sitter på apoteket? Hade bra rabatt iaf. 3 askar 392 vilket är ungefär vad en brukar kosta..
Sen cyklade jag bort till Ica Maxi och handlade lite. Eller ja, det blev ganska mkt till slut.. inne i affären trodde jag att min cykelkorg var större än den är :P
Sen kom ett problem, hur jag skulle orka bära allt till cykeln men det gick bra. Hade fått på det mesta & då ramlar cykeln ^_^
Men en tjej såg det & typ skyndade fram, så hon tog upp cykeln.. Men cykelkorgen hade åkt av. Fick på den till slut & jag kunde cykla hem. Tungt var det. Dlels tunga kassar & så lagomt drygt att cykla.. var helt slut när jag kom hem. Skönt att duscha då kan jag säga =)

Men ingen hit det där när man är i v 38 :P

När jag duschat gjorde jag lasagne och det var sjukt gott sen =)

Nej nu pallar inte min rygg det här nå mer. Ska gå och lägga mig.
Snälla Klosse-bus kom ut ur ditt hus nu ;)

20 dagar kvar...


tess

20 korta dagar :D



PUBLICERAT: 2009-08-26, 13:18:57 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: