SKRIVET: 2009-08-03, kl 21:13:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

borde.. inte...



Fick ont efter jobbet idag. Ischias. Och på nåt ställe som jag inte riktigt kan förklara.. ?
När jag kom hem åt jag mat, enchiladas & det är ju nästan för gott :D
Sen la jag mig och sov en liten stund. När jag sen skulle kliva ur sängen tog jag mig knappt upp och jag fick halta fram till badrummet ^_^
La mig igen för att det skulle bli bättre. Jag som tänkte städa. Gick sen upp och efter ett tag gav det med sig.
Så städade jag. Dumt men va fan.. dammsög och plockade lite. Ont som fan i ischias så jag kunde knappt gå och så fick jag ont i svanken. Jag börjar bli trött på det här nu..

Daniels föräldrar kom hit ikväll. Dom hade köpt blommor, jättefin rosa bukett.
Så hade dom köpt stickade sockor i Tallinn under helgen, med en katt på. Sött :)

Nu orkar jag inte sitta här mer så nu ska jag krypa ner i sängen istället. Önskar att jag kunde sova en hel natt dock. Vaknade i natt och hade ont. Full fart på Klossen kl 3 på natten. Oj, oj oj..

6 veckor kvar!


tess

6 veckor går fort ska du se :D



PUBLICERAT: 2009-08-03, 23:20:01 | URL: http://latess.blogg.se/
Karolina

bara 6 veckor...shit. snart tittar ju klossen ut på riktigt =) myyyys



vilken storlek har nyfödda på kläder?



kram till dig finaste mamman 2 be



PUBLICERAT: 2009-08-05, 10:19:43 | URL: http://osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: