SKRIVET: 2009-04-29, kl 20:12:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

What?!?

Köpte VR idag, en tidning jag egentligen HATAR! Men nu skulle jag läsa om en tjej som har en blogg jag följer. Det stod i hennes blogg att hon ska vara med men hon va då inte me i min tidning :(
Kan det vara så att
- Någon rivit ur sidorna?
- Det är fel nummer?
- Hon inte alls är med?
- Det är fel tidning?!?

Ja, ibland kan man bli förvirrad..


Anonym

Usch för VR hata hata hata!


tandra


tandra

det är jaaaaaaaaaaaaaaaa ;D nu skicka ja en tom åxå för den delen :P


mika

sådär va de för mig i en annan tidining med. ibland undrar man om de luras?



PUBLICERAT: 2009-04-30, 09:41:41 | URL: http://m1ka.blogg.se/
tandra

nu har jag också börjat läst boken, fan den e ju skit bra! Pelle va så stolt imorse när han sa att han hade läst 200 sidor igår kväll. Jag läste 250 idag haha :P Men de vet han inte om än hähä :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: