SKRIVET: 2009-04-19, kl 18:08:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tjock och blek

Är jämt så trött så trött så trött. Visseligen det enda men tillräckligt jobbigt när man inte orkar göra så mkt. Jag gör saker i ca 2 timmar, sen kan jag somna ståendes, typ. Frågade Daniel idag om vi inte skulle åka bil några timmar så jag kunde sova. Det var när jag satt mig i bilen utanför Kupolen. Vi skulle hem, men jag hade gärna sovit ett tag :)

Vi gick tipspromenad på förmiddagen. 11 rätt fick jag men Daniel fick 12 =)
Sen blev det då Kupolen. Och sen hamna vi på Max. Hehe. Riktigt gott idag. Efteråt blev jag piggare- ett tag.. satte igång lite tvätt när vi kom hem och sen sov jag :P

Kjell-Britt var med på Kupolen också och mamma tyckte jag såg helt förstörd ut.. och Kjell tycker jag ser blek ut. Tack för den liksom :(

Kliar i ögonen gör det också. Och snoret rinner, men när jag snyter mig kommer inget.. intressant värre va?

Nu står en kycklinglåda i ugnen som jag väntar på att ska bli klar. Börjar bli hungrig, men än är det så lång tid kvar :(
*sucka*


tess

Åå, jobbigt att vara trött hela tiden.. Men det är nog värt det ska du se ;) hehe, 148 dagar kvar nu, ser jag där uppe! Kram!



PUBLICERAT: 2009-04-19, 22:27:43 | URL: http://latess.blogg.se/
annica

vet hur det känns gumman! hehehe



PUBLICERAT: 2009-04-20, 19:23:14 | URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: