SKRIVET: 2009-04-01, kl 11:14:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

samma gamla vanliga...

Har inte ont i halsen längre men har blivit förkyld istället :/

Om nu undrar varför jag inte bloggar så mkt så är det för att vi är hus och kattvakt. Vilket jag är trött på kan jag tala om! Vi har sovit ifrån varandra några nätter och lika tråkigt och jobbigt varje gång. När jag har varit hemma har det inte blivit av att jag bloggat och ibland har jag varit hos mamma.. När vi är i Säter är det laptop som gäller och jag orkar inte sitta vid den alternativt ligga i sängen. JAG VILL VARA HEMMA!!!!!
I natt ska vi sova hemma :)
Det ska bli jätteskönt kan jag säga. Blääää för Säter :P
Och dom kommer inte hem förrän på onsdagen om 2 veckor. Men sista natten skiter vi i. Över påsk tror jag Daniels mormor & morfar skulle vara där. Nästa vecka tror jag bara att Daniel åker dit över dagarna.

Förstår inte riktigt hur jag kan sova så dåligt på nätterna där i Säter heller.. men men.. ännu en anledning till att jag inte kan vara där. På både gott och ont då Daniel egentligen måste vara där. Vadå överbeskyddade katter?!?

Annars händer det inte så mkt. Fint väder idag. Sonne sonne! =)

Längtar efter Papi...!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: