SKRIVET: 2009-04-15, kl 14:38:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

förvirrad..måndag?

Jag har flera ggr idag fått för mig att det är måndag. Det är nog bara för att jag varit ledig & sen börjat jobba idag igen.. :P

Sjuuukt sugen på apelsinjuice! Men gott är det :)

Köpte ett till långt linne på Gina idag. Men det var det hål i såg jag nyss, när jag skulle sätta på mig det. Typiskt! Så vi ska till Kupolen lite snabbt nu. Var bara så urplockat, fanns inte så mkt färger kvar.. vill inte ha svart eller vitt t.ex.
Sen ska vi åka till Säter. Daniels föräldrar + bror med familj kommer ju hem från Thailand. Så han ska hämta dom på station och köra hem dom. Då har dom knappt någon bensin i bilarna, alltså Daniels föräldrar. Hehehe. Men sånt är livet om man ska ha kattvakt i 3 veckor =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: