SKRIVET: 2009-04-17, kl 21:00:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dansa med knäckebröd

Det var inte förra inläggets kommentar jag menade, för där finns ju ingen eftersom folk aldrig kommenterar. Men inlägget "Test" har några kommentarer och det var den längst ner jag menade :P

Idag har det väl inte hänt allt för mkt men ändå har dagen gått fort. Fick ett par tofflor av Kjell idag. Ursöta! Känns jättevarma och kommer väl till pass i höst/vinter :)

Fick 2 gratistidningar med posten idag och det gillas. Dels var det Familjelivs tidning (varför får JAG den?) och den var mkt bättre den här gången mot förra.. så jag har läst den samtidigt som jag kollat på Knäckebrödsdansen bla..




tess

ja, men gud vad rolig knäckebrödsdansen var! :D hahaha



PUBLICERAT: 2009-04-17, 22:29:29 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: