SKRIVET: 2009-04-28, kl 22:02:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

cykelpremiär

Imorgon har jag sovmorgon till 10.30. Lyx :D
Så då tänkte jag passa på att cykla. Pumpade den idag så det ska väl gå bra, bara det inte regnar.. tidigt imorse regnade det tydligen. Daniel gick en promenad 6.20 imorse. Lagomt tills han kom han kom in, lite efter 7 åt vi frukost. Sen åkte jag & slet i några timmar. Men han klarade sig undan regnet imorse, det slutade lagomt tills han kom ut.

Jag har glömt att berätta en sak. Tog ur piercingen i tungan förra veckan :P
Märker ingen skillnad. Större skillnad efter att jag tagit ur den jag hade i läppen.

Nej nu ska vi nog ta ltie kort & sen ska jag lägga mig så jag orkar läsa lite.


tandra

får se koooooort ? :D Jag saknar min tungpiercing som fan ja :( Funderar starkt på att göra en ny!



PUBLICERAT: 2009-04-29, 18:45:09 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: