SKRIVET: 2008-09-14, kl 20:57:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Waz

På förmiddagen var jag & gick tipspromenad, fick 10 rätt av 12 :P
Sen blev det Kupolen ett tag med mamma, Kjell, Thias, Ulrica & Maja. Blev käk från Tacobaren.
Följde sen med bror & co till Aqua Nova, ville ju va me Maja så mkt som möjligt =)
Hon åkte rutchkana, hoppade i vattnet, åkte i vildforsen och ja.. allting! Hehe.

Tränade idag och frös mig igenom hela passet. Brrrrr..
Ska gå på Stinas pass på tisdag tänkte jag. Saknat hennes pass! Finns ta me fan ingen bättre tränare..
och då är det omöjligt att frysa. Dels är det ett tufft pass och så är det tjockt med folk i lokalen.

Varit på 11-årskalas idag. 11åringen fick presentkort på Glitter av mig och Daniel vilket hon blev glad över :)
Av hennes mamma & sambo fick hon en sån där ny liten dator. Gaaaah vilken liten skärm! Visst, dom är jättesöta och så.. säkert bra om man ska resa mkt. Men praktikst i annat syfte? Skulle inte tro det. Och så jävla jobbigt är det inte att frakta med sig en dator liknande min heller.
Men dom är ju mkt billigare än en stor. Fast hon borde kunna ha en lite billigare fullstor.. bortskämda ungar :P

Nu sitter vi och kika på WAZ, skitbra film än så länge!!! =))
Stellan äger haha.
Tog en paus för att telefonen ringde.. men ska nog återgå nu. Sen blir det läsning, mys och så :)

I´m not your perfect little babydoll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: