SKRIVET: 2008-09-27, kl 20:01:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

utmaning

Jag har blivit utmanad av Ingela och tar den utmaningen här :)

1.Vilken mat äter du ofta?

Tror aldrig jag äter samma mat speciellt ofta konstigt nog..

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till att duka ut?

Beror på var jag är, men oftast brukar jag hjäpa, annars känner jag mig så bortkommen.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?

Vid skrivbordet.

4. Köper du ofta Triss ?

Nej, det händer oftare att jag köper Tian.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?

Tror faktiskt inte jag hittat det än.. 

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ?

Tittar nästan aldrig på tv.

Jag utmanar följande personer:

Mika, Sandra G, Danil, Anna.

Så här gör ni som blivit utmanade:

* Svara på alla frågor.

* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: